Frågor

Jag har insett att min senaste kyss: Var helt onödig..
Just nu tänker jag på: Maat!
Jag pratar: För mycke med vissa och för lite med andra
Jag avskyr när folk: Ljuger
Jag vill inte: Känna såhär
Min högsta önskan är: Att vinna money!
Min bästa vän är: Har många
Min första vän heter: Michelle Basco
Kärlek är: ..
När jag lagar mat: Är jag hungrig!
Jag är rädd för: Att bli sårad
Den värsta känslan: Att bli sårad
Den bästa känslan: Att vara glad
Jag blir glad av: Min familj och mina vänner
När jag är ledsen: Går jag till min mamma
Jag är bäst på: No idea
Jag är sämst på: Att blogga och ja mer
Min mobiltelefon är: Bääst!
Innan jag somnar på kvällen: Dricker jag te ;)
När jag vaknar på morgonen: Ligegr jag kvar i typ ½ timme
När jag var liten: Var allt lätt
När jag blir stor: Ska jag uppnå mina mål i livet

GE MIG SOMMAR!

 


HAR INTE VARIT PÅ "BLOGGHUMÖR"


Sitter här och lyssnar på musik (kärleken) ska börja fixa mig snart sen ska jag och Therese in till stan och gå till buttrix :D Ska gå på halloween fest ikväll så de blir partaj, kommer lägga ut dagens outfit ikväll när jag ahr fixat mig så får ni se då vad jag ska vara :) men nu ska jag fixa mig så de kommer outfit nu också. Puss

IT´S MY BIRTHDAY!

Hello! Sitter hemma hos Therese och lyssnar på music och svarar på alla grattis (låter som att jag försöker leka populär :O) så nu ska vi äta och sen ska vi in till jakan och suuula! Känns inte som att jag fyller år om jag ska vara helt ärlig, de är inte som de va när man va lite för då längtade man verkligen. Men nu känns det bara som en helt vanlig dag bortsett från alla grattis :( Men jag ska ta och välja nån biofilm som jag och Jojjo ska kolla på ikväll, hörs puss!

RSS 2.0