SNABBT INLÄGG

Va ju inne i stan igår med tjejerna och shoppa, men som vanligt när man inte har pengar hittar hur mycket som helst men sen när man har så hittar man ingen -.- Hittade en tröja som jag är nöjd med så det blevmitt inköp. Sen efter en rundtur i massa affärer gick vi till Wayne´s coffe satt där ett tag och prata, men jag måste skynda mig för släkten kommer snart och ska fira mig så jag måste fixa mig nu. Puss


Therese


Nicole, Amanda och Gianella

Therese, jag och Cornelia (bjuder!)

Yasmina

Cornelia haha!

Bilderna är tagna av cornelia


INGEN RUBRIK

Sorry för dålig uppdatering men har inte orkat skriva, igår va de skolan som gällde som alla andra dagar. Hade so prov på morgonen sen matte diagnos dirkt efter -.- kul! Men de känns som att det gick ganska bra faktiskt, efter sista lektionen blev jag äggad också.. Så jag fick gå och dusha och de bara rann ner äggskal (mysigt) men sen efter det gick jag hem till amanda och fixade mig för vi skulle gå och äta på restaurang (familjen alltså) Vi satt och väntade på maten 1 ½ timme :O Men medans så fick jag paket! Jag fick presentkort på H&M och en xperia mini ;) Sen på söndag blir det mer för då kommer släkten. Men sen senare gick vi hem till Anton och va där. Men jag måste fixa mig för vi ska åka in till stan och fika och jag ska köpa klädöör! Puss (outfit komer snart)


HANDLA

Ska ner och handla nåt att äta nu är skiit hungrig.. Sen så blir det film! :D

FUCK YOU - CEE LO GREEN


HEMMA..

Sitter här med 1000 papper på bordet och pluggar, igår hade jag skit ont i magen så imorse när jag vaknde hade det inte försvunnit utan det känndes som att jag hade ett sår i magen..? Sen har jag ont i huvudet och halsen också, juste har värsta bulan på pannan och blåmärke men vet inte vad jag har fått det ifrån för jag hade inte int igår. Sitter också och diskuterar med Cornelia på facebook vad vi ska äta och att vi är sugna på kebabtallrik, donken, billyspizza och massa annat :p. Men ja jag ska plugga vidare och kolla efter nån bra film att kolla på. Bye!


DESPERATE HOUSEWIVES

Sitter här och väntar på amanda och Therese, dom gick hem till sig själva och hämta massa saker så skulle vi göra något att äta.  Ikväll ska vi sitta och äta popcorn och massa annat skit och kolla på Desperate Housewives :D Och nu om dom eftersom jag är så seg på att skriva :p så nu ska vi göra mackor och nåt annat. Var helt hype i skolan idag också ingen aning varför men fick nån kick. Men jag skriver senare tror jag så ska jag försöka ta lite bilder också. Bye!


SPELA OCH SKÄNK 5 KR


/Tryck på bilden för att spela

GLÖMDE

Heeeeej! Kom hem för ett tag sen och då blev de att äta food. Skolan har varit sådär som vanligt, men jag fyller år om exakt 1 vecka nu :D läängtar till freda också, ska gå till kina restaurangen och äta där. då blir de presenter också ;) Får öppna dom då eftersom jag ska ha min fest samma dag som jag fyller år. Men jag ska gå och diska nu sen ska jag möta upp Therese. Skriver sen bye!

LITE BÄTTRE










/ Kommer fler bilder sen nu ska jag sova :p


HEMMA IGEN

Hej, kom hem för ett tag sen så nu har jag laddat ner bilderna som kommer upp snart för de är nåt fel på min data. Hade skit roligt igår ;) Först åkte vi ju som sagt till willys och köpte grejer sen efter det gick vi till ekmyrans (vet inte om de sitter ihop?) men ja en pizzeria iallafall så satt vi där och åt, jag åt kebabtallrik skiit god! Sen gick vi hem till Paulina och kollade på Changeling och jag började gråta som vanligt. Men ja sen körde vi sms roulette så jag av tvungen att skicka "Har jag glömt min dildo hemma hos dig?" och hon lyssnade inte när jag sa att vi körde sms roulette så nu tror hon typ att jag mena allvar? Men sen kolla vi på nån Eden lake fick ångest när jag såg filmen. Sen satt vi och prata och skratta så vi gick och la oss runt 4. Men nu orkar jag inte skriva mer, och min dag/kväll va mycke roligare än den låter. Bye!

HOS PAU

Hej, nu sitter jag hemma hos pau med tjejerna. Har ju inte skrivit på ett tag men nu blir det ett inlägg ;) Igår va jag ju på bio med Johanna August Daniel Eleln Michaela Emelie Felicia och Hannah, vi kolal på Paranormal Activity 2 och den sööööög! Inte värd pengarna säger jag bara.. Men nästa helg blir det Saw 3D jag kommer dö för jag hatar när dom skär i sig själva ryser i ehla kroppen. Men ja sen efter det gick jag hem till Johanna sov där, vi satt och prata skit länge älskar att sitta och bara praat om allt i flera timmar så ja de va skönt faktiskt. Så nu idag åkte några av tjejerna till Willy´s och ÖoB och köpte massa läsk och chips mm så ikväll blir det myskväll emd tjejerna. Men nu ska jag dra och vara lite social puss!
Massa bilder kommer imorn ;)

EN FET JÄVLA LÄNKNING


SNÖ = INTE KUL!

Hej, min mamma väckte mig vid 6 innan hon skulle till jobbet och sa att de snöa ute trodde inte att de va så mycke snö.. Okej de är fint med snö men jag hatar det för man halkar man fryser om fötterna och man blir blöt av allt slask. Men ja hur som helst, ikväll blir det bio med friendsen. Skulle inte ha följt med från början för mina pengar är slut haha (tabbe) men ja sen ringde Johanna och sa att hon och Ellen skulle bjuda mig som en födelsedags present och seriöst jag höll på att dö där blev skit skit glad!Så tack!!!!! Vi ska kolla på Paranormal activity 2 jag kommer dö så om inte jag skriver på hela helgen så har jag dött för att den va så äcklig eller nåt :p Men nu måste jag föna mitt hår. bajs! Btw jag fyller inte år idag utan jag fyller år om en vecka ;)

SOMMAR LÅT


NOTHING TO DO


Smexigt!
Men ja, min dag? Baaaajs #1 Först va de skola som vanligt och sen efter det skulle vi till jakan på gymnasimässan
vilket va sådär. Fick med mig några lappar hem som gav mig åångest! Hittade textil&Design, Arkitektur och media som jag fatsnade för och jag vet inte vad jag ska välja.. Jag vill gå stylist linjen men den va tydligen ganska ny så den va inte med där på mässan..Men ja efter det skulle vi gå direkt och simma -.- Så det blev att simma 30 längder bröstsim och sen 10 längder rygg, så trött? JA! Sen efter det fick man pengar av madre så stack med tjejerna och åt sen gick vi till gården och satt där medans dom andra gick utanför och fröös ;) Men ja nu sitter jag här och har ont i magen och jag vet exakt varför så roligt man kommer ha med ont och då emnar jag verkligen ont i magen hela natten.. Men ja nu ska jag lägga mig för jag är skit trött. Tack och hej leverpastej

TRÅK!

PERSONLIGT
Namn:
Emelie Vesterberg
Födelsedag: 1 November
Födelsestad: Stockholm
Ögonfärg: Brun/Blå/Gröna
Hårfärg: Just nu lite ljusare brunt än min naturliga hårfärg
Längd: Ungefär 1.63-64
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 35-36
Är dina föräldrar skilda: Ja
Rädslor: Insekter!
Mest använda namn på msn:  Använder inte msn

FAVORIT
Färg:
Militärgrön, Svart, Blå
Sport: Fotboll,Dans
Godis: SMÖRKOLA!! Ja alltså choklad och lakrits
Affär: H&M, GinaTricot, NewYorker
Nummer: 9
Tuggummi: Extra 
Helgdag: Fredag!
Årstid: Sommar, eller ibland höst för alal färger
Radiostation: The Voice!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Ja
Rymt hemifrån: Nope 
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha ja massor!
Sett en död människa: Nej vill inte det heller..
Ätit sushi: Ja
Varit på scen: Ja 
Retats: Om jag har? :O

DU
Svär:
Varje dag
Sjunger bra: Neeeeeej!
Duschar dagligen: Yeps
Vill gifta dig: Självklart
Kommer överens med dina föräldrar: För det mesta
Är rädd för åska: Yesbox
Spelar något instrument: Nej piano på musiken om de räknas :p 
Äger en ipod: Nej haha
Sover med gosedjur: Nope
För dagbok: Nej, men jag har ju bloggen så det är väl typ en dagbok?
Sjunger i duschen: Alltid! haha

THIS OR THAT
Pepsi/cola:
Ehmm.. COOOOOLA!!!!
Mc donalds/burger king: Donken!
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Paj

KAN DU
Gå ner i splitt:
Nej
Skriva med båda händerna: Nej
Vissla: Jaa
Blåsa en bubbla: Med tuggummi, ja
Ha dina ögon i kors: Alltid
Nudda näsan med tungan: Nope
Dansa: Helt ärligt, Nej haha eller jag vet inte

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Mamma

Du pratade i telefon med: Mamma
Du kramade: Vanja
Du skällde på: Mammma
Du sportade med: Klassen

SENAST DU
Skrattade:
Igår, de är ju en ny dag nu så..
Grät: Vet inte
Filmen du såg: 8 Miles
Tuggade tuggummi: Igår

Vad ser man utanför ditt fönster:
En väg, hus, bilar osv..

Lyssnar du på musik nu: Aa

Vad har du på dig: Tights och en grå tjocktröja
Vad är det på din musmatta: De står Alex bara för att min brorsa har gjort den haha :p

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter:
Ingen aning, ja och Nej
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Spöken: Andar, ja
Tomten: Varför skulle man inte göra de? :O

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
4

Dricker du mjölk: Yesbox
Person du hatar mest: Hatar ingen
Vad borde man uppfinna: Ingen aning
Är du ett hälsofreak: Nejnejnej och återigen nej
Vilket är det värsta vädret: Snöstorm och spööö regn

MORNING!

Hello, sitter här och lyssnar på music och borstar mina tänder ;) Outfit kommer upp när jag är hemma senare måste ladda batteriet -.- Men ja jag måste börja gå nu börjar snart. Hejdå så länge

HAHA BJUUDER!


Jag och Therese. Jag till höger och ja den andra till vänster ;)


BRUNO MARS - JUST THE WAY YOU ARE


DÖÖÖD TILL 100%

Hej, har inte skrivit på ett tag nu hade först tänkt lägga ner bloggen men nä vill ha nånstans att skriva av mig lite. Men ja min dag skolan (ovanligt) Men jag och Therese (ovanligt där också) va lite ovanligt men ändå inte hype idag :p Sprang runt och gjorde krokben på varande och sjöng vet inte varför jag va så hype men va väl på sånt humör antar jag ;) Men ja sen senare på kvällen mötte jag upp Amanda och Therese så gick vi ner till gården, de va nån tjejkväll där. Va rätt så roligt faktiskt körde fotbollsturnering jag och Therese va ett lag så vi körde finalen mot Nicole och Nadja dom vann -.- dom fick varsit gårdskort som kostar 50:- som jag ville ha för då får man tillgång till studion, men vi fick andra pris som va 2 saker ur cafét så de va väl bra ändå. Känner att mina dagar är ganska elelr sit tråkiga att läsa om men dom är mycke mycke roligare än dom låter ;) Men ja nu ska jag uppdatera mer, men kommentera! även om mina inlägg är tråkiga haha låter desperat efter kommentarer? Men ja de är mycke roligare att skriva då :p Men nu ska jag lyssna på musik, göra nånting att äta sen ska jag sooova är skit trött. Bajs!

SJUK HUMOR MAN HAR!

Guess who!!


HÄR HAR MAN...

                                                        ..INTE SKRIVIT PÅ ETT TAG.
Eller ja, en dag har jag inte skrivit på.. Orkade inte skriva igår för det blev att vara på gården från 13-17 deras fotbollsspel är beroendeframkallande. Stod och spela de i 4 tim så har ganska ont i mina händer :/ Men ja sen efter det gick jag Yasmina, Therese, Amanda, Miriam och Gianella till Pizzan och åt food, mini grillbiff (Y) Sen efter det gick vi tillbaka till gården va där i 30 min sen hem till mig. Hade ganska tråkigt så vi gick tillbaka till gården (haha vilket liv vi har!) Men ja sen kom August, Lowe, Philip, Tim och Khalid hem till mig så vi kolla på Eva&Adam av alla filmer? Hahah men aja orkar inte skriva mer nu. Bye!


VILL HA SOMMAR!

Några sommar bilder:




HEMMA HOS THERESE

Hej, sitter hemma hos Therese och lyssnar på musik. Har precis kolalt på She´s the man älskar den filmen, kan typ alla repliker :p ska gå ut snart tar nog med kameran också får väl se. Puss

DISNEY

Hej, sitter hemma med Therese och Nad. Va ute en stund men de va skit kallt då vi gick hit, så har vi druckit te och kolalt på tv :D Men nu ska vi kolla på nån dinseyfilm (gammla barndomsminnen) Sen blir de The Benchwarmers på 6:an. puss

HEMMA

Hej, kom hem för ungefär 5 min sen. Ja det blev ju bugg som jag sa men de va bara de att vi hade bugg på morgonen och sen nu för typ 20 min sen sluta dansen. Tänk er att alla nior i heela skolan stog i en stor ring och alal dansade med alla.. Har nog aldrig varit med om nåt mer pinsamt. Men aja skoldagen va okej, fick skjuts hem av Filip också så jag slapp gå. Men nu orkar jag inte skriva mer ska möta Therese. Puss

OUTFIT


Scarf - Egypten
Svart tröja - GinaT
Vitt linne - GinaT
Svarta tights - GinaT
Allt är från Gina..

Plus att jag har gjort uttöjning i örat! :D


SNABBT INLÄGG

Hej, har ganska bråttom måste gå om 15 min och måste hinna äta och sminka mig.. Alla ska mötas i sporthallen för bugg kl.08.30 som jag har tjatat om på bloggen hur länge som helst nu känns det som, men jag kommer lägga upp en dagens outfit när jag kommer hem istället för jag hinner inte just nu. Hejsvejs!

SKA NOG FYLLA I HÄR OCKSÅ..

Hej, som sagt så har jag pluggat och nu är jag huungrig. Det här kanske blir mitt sista inlägg eller det blir det, ska gå och lägga mig i soffan med macka och Te *woho* Här kommer fler bilder från idrotten. Man måste ju bjuda på sig själv ibland, pinsamt att lägga upp dom här bilderna men jaja..
Och juste har ni någonsin blivit lurade av att en person ska ge er pengar om du fixar dens design? Jag har det -.- Alltså han är 20 någonting och han säger saker till mig som är 5? Vissa personer borde verkligen växa upp.. Han höll mig upp från 21.00-04.00 så ja gör aldrig en design till mohammed fattar inte att jag länkar honom men bara så ni vet vem de är ;)






Alltså haha jag ser ut som en igelkott blandat med en fisk på alla bilder haha..

PLUGG PLUGG

HELLO, har suttit och pluggat NO nu ett tag så har jag sovit också smidigt för nu kommer jag aldrig somna så får man gå med påsar under ögonen till skolan (inte kul!) Har bugg imorn igen, fast nu med alla nior i skolan :O Förstår inte hur dom hade tänkt sig att 1 person eller ja med en medhjälpare ska lära ut bugg till 4 klasser? Men får väl se hur det blir, jag tror det kommer bli ganska roligt på ett sätt men ändå inte men det lär jag ju skriva på bloggen så det får ju ni reda på hur som helst. Men nu ska jag ta och plugga vidare kanske skriver ett till inlägg. Bye!
                                                                       
Bilden längts ner fattar jag inte ens varför jag lägger ut, men de va på idrotten iaf :)


TÄVLINGAR

GA.MA CP1 Ceramic
Är med och tävlar om en plattång och mössa, vantar och halsduk.
Klicka på bilderna så kommer ni in på hemsidorna där man kan köpa detta! Hitta några snygga klänningar på http://missay.se/ också checka in! ;)
Om ni också vill vara med och tävla gå in på http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html


MYSIGT!


OUTFIT



NUDLAR

Kom hem för en stund sen så jag gjorde nudlar och nu sitter jag här framför datan och äter ;) Skoldagen har varit rätt så bra faktiskt, så jag är på rätt så bra humör eller nej jag är på bra humör. Höll på att somna på SO lektionen också "kul". Men det finns väl inte så mycket mer att berätta om min dag, men nu ska jag dra ut till Amanda och Therese. Skriver senare.

Och här är en länk till Torbjörn http://farbrorbla.bloggplatsen.se/
Det är en politisk blogg och väldigt intressant, så kolla gärna in på bloggen ;)

SVAR PÅ KOMMENTAR

Anonym om TRÖTT:
äre du som har fixat din design? :)

Svar: Yesbox, det är jag som har gjort den :)

TRÖTT

Hej, vakna för typ 1 tim sen men har inte gått upp förns nu, smart! Men hur som helst, idag börjar jag 09.05 så jag har ganska god tid på mig att fixa mig och äta. Jag lägger upp en dagens outfit sen eller snart också. Puss

GODNATT

Ska gå och lägga mig nu så det här blir sista inlägget nu. Men skriver imorn. Puss

THIS IS HOW WE DO IT




Sexy mama

BAKA

Hello!! Just nu:
Jag och Therese ska baka Muffins :D Kan lägga ut en bild sen eller fler ;) Bajs så länge!

VI DÖR JUST NU!



/ Emelie och Ese den bästa

UTGÅNG

Nu är de bara att ta på sig jackan och sen gå ut.. Måste de vara så jävla kallt? Hatar verkligen vintern men aja ska inte gnälla, skriver sen när jag kommer hem. Bye


BILDER




Bjuder..!


BUGG..

Hola, kom hem för ungefär 5-10 min sen. Började kl.09.20 idag så vid 9 gick jag hem till Therese och hämtade mina svarta tights (inte dom jag har på min outfit) Sen gick vi till skolan och så började kaoset som vanligt -.- Jag har aldrig gått i en sån jobbig klass.. Har gått med dom i snart 2½ år men nu börjar dom bli skit jobbiga. Men iallafall så hade vi engelska sen lunch, och de hände lite eller nej massa grejer som jag inte kan ta upp här men det är löst för min del iaf. Sen efter lunchen hade vi bugg haha.. Vi skulle stå i en cirkel så skulle killarna stå kvar och när killen som hade bugg med oss pep med nån grej skulle tjejerna gå till nästa kille, de va ganska roligt faktiskt :p speciellt att kolla på t3 när han dansa. Men sen efter skolan mötte jag upp Cindy så fixade vi prao på Amerikan Nails och sen gick jag tillbaka till skolan och tog bilder så jag ska lägga upp dom nu. Puss


DAGENS OUTFIT


Tröja - H&M/Amandas
Tights - GinaT
Armband&Halsband - Från Lillesyster
+Skor - Svarta converse

Aleks - Andra porten 


FÖRSTA INLÄGGET

Hello! Har skrivit ett tag på en annan blogg med 5 tjejkompisar men den är nere nu.. Så ja, vem är jag?
Jag heter Emelie Vesterberg och är 15 år, jag bor i en liten håla utanför Stockholm. Här har jag skolan och mina kompisar, på fritiden gör jag oftast inget speciellt men jag har alltid roligt, jag brukar gå på auditions och ska också börja ta DJ-kurser. Men det va den info jag kunde komma på just nu :p Bye!

RSS 2.0