BLEV INGEN OUTFIT

Hellu! Blev ingen outfit fick bråttom som vanligt -.- Skolan var ganska rolig idag vet inte varför men kändes som att det hände mer än vad det brukar göra. Hade iallafall engeskaprov idag och det kändes som att det gick bra eftersom jag svara på alla frågor utom 3 så jag får väl hoppas på det bästa, hade NO-redovisning också som jag fick veta idag.. Jag trodde att vi skulle redovisa imorn så jag tänkte att jag skulle plugga till provet igår och sen skriva uppsatsen idag men nej istället fick man skriva uppsatsen på 10-15 min på rasten "lyckat" de roliga va att jag fick MVG för den också så jag antar att det går bättre när man skriver den på kort tid ;) Men nu ska jag gå och möta Therese så ska vi ner till centrum och hämta ut filmer som jag har beställt, det va Eclips och 2 andra som jag inte vet vilka de va. See you later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0