HUR SÖT FÅR MAN INTE VARA?

Dags att börja fixa sig, ska åka till kista med Therese och Amanda. Igår va jag med Johanna och August, vi va ute en stund sen gick vi hem till Johanna och kollade på en film jag va den ända som fattade filmen :p Sen spelade vi kort och annat, jag va där till 11 tror jag de va så följde vi med August en bit och sen hämta min pappa upp oss. Nu på morgonen har jag suttit och skrivit 2 uppsatser för vi har studiedag, är nästan själv lite chockad över att jag sitter och pluggar då också. Men nu ska jag börja fixa mig. Bye!

Juste hittade en video på Hanna´s blogg på när min lillesyster sjunger, såå söt! Eftersom jag inte frågade om jag fick ta den så taggar jag dig istället. Sorry kände mig bara tvungen att lägga upp den för hon är så söt. Hanna´s blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0